کسی این شربت ب بچش داده چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

مخصوص بالای ۳ ساله این گلم.

خیلی خوبه ولی زیاد نده مثلا دو ماه دادی دیگه نده چون زینک داره و مخصوصا برای پسرها زیادش باعث بلوغ زودرس میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند🤲❤️ مامان هدیه خداوند🤲❤️ ۲ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان مامان معجزه مامان مامان معجزه ۲ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی
مامان ❤️تیام جانم❤️ مامان ❤️تیام جانم❤️ ۲ سالگی
مامان دنیز جونم❤️ مامان دنیز جونم❤️ ۱ سالگی