۱۱ پاسخ

مقعدتو چرب کن چن روز فوری خوب میشی

من خیار زیاد میخورم با آبم خوردنم خیلی کمک می‌کنه من خداروشکر اصن یبوست نگرفتم چون آب خیلی میخورم

مشکل منم همینه با این تفاوت که من طبیعی بودم😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵🥴🥴🥴

شیاف گلسیرین بزار

وای نگو منم چند روزه اینجوری شدم و حتی خون میاد ازم اینقد ک بد شده، خیار زیاد بخور خیلی خوبه برای یبوست، مثلا روزی ۳ تا ۵ تا خیار بخور، منم سزارین شدم اما زور میزنم و مشکلی پیش نیومده تا الان، بخیه های داخلی هم زودتر از بیرونی ها جمع میشه معمولا ..

من ۱۸روز مدفوع نکردم🤦‍♀️
وقتی ام کردم پاره شدمممم ب تمام معنا
فقط شربت مینوماگ من راحت کرد

زرد آلو بخور .روش اب هی اینجوری کن تا اثر کنه

عزیزم الو بخارا یا الو سیاه خشک بخور خیلی سریع روان میکنه
کمپوت گلابی هم عالیه من سزارین بودم خیلی خوردم همین الانشم بعضی وقتا الو میخورم خوب خوب میشم سریع

شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ استفاده کن

عزیزم شیاف بیزاکودیل بزار

نه چیزی نمیشه واس بخیع

سوال های مرتبط