نزدیک ۳ سالگی
منظورت پوشک گرفتنه ؟بجه اولم رو سه چهار ماه مونده به تولد سه سالگیش از پوشک گرفتم،که دیگه موقع تولد سه سالگیش کلا پوشک رو گذاشتیم کنار و پروسه تمام شد،واسه این بچمم همین کارو میکنم
وقتی از مای بیبی بگیرم
من از حالا شبا بازش میزارم صبح زود میبرمش دستشویی پاشو حالت دستشویی میگیرم تا جیش کنه
چون شب کلا جیش نمیکنه انجام میده بعد پوشکش میکنم
سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم بدون تغییر چهره فقط ۴۰هزار
واریز بعد از دیدن عکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.