مامانایی که تو بارداری استراحتید گاهی مهمونی میرید؟؟

۷ پاسخ

من سر پسر کوچولوم استراحت مطلق بودم هیچ جا نرفتم

من چون جفتم پایینه استراحتم برا همین باغ و اینا میرم میشینم و دراز میکشم ولی اگ سرکلاژی بودم کلا میخوابیدم

والا من استراحتم نبودم از اول بارداریم کارمو کنار گذاشتم و اکثرا خونم جوری شده یه مغازه فردا میخام برم شوهرم میگ ن نمیخاد بری بارداری باید استراحت کنی

نه بخدا هیچ جا نمیرم فقط خانه هستم و دراز میکشم

من نه، فقط دکتر میرم، چند بار هم با ماشین رفتم مغازه سیسمونی و اومدم

من اصلا به خودم سخت نمیگیرم همه کار میکنم همش خواهر شوهر مادرشوهرم حواسشون هس کار سنگین نکنم بازم من همه کار میکنم ک همش خواب نباشم اولا عروسی هم رفتم الانم هيت میرم

نه برم مهمونی چیکار وقتی استراحتم

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری