سلام بله من کلاس آنلاین با خانم آبادی شرکت میکنم ، و اینکه فعلا یوگا بارداری برای تقویت لگن و عضلات از ۳۶هفته و یک روز ورزش ها زایمان راحت رو شروع میکنن، و اینکه کانال زایمان فیزیولوژیک و هوش جنین و شیردهی هم شامل دوره شون میشه که با آمادگی کامل برای زایمان برید ان شاء الله
سر اولی از ۲۸ هفته تا ۳۶ هفته رفتم . خوبه آگاهی ادم بالا میره مثلا یه حرکت تو کلاس یاد گرفتم برا سوزش معده.
الانم ۳۳ هفتم شروع کردم کلاسو.
کلاساشون معمولا هفته ای یک روزه.
یوگا ن ولی من کلاس امادگی زایمان میرم ک ماما گفت از ۱۸ هفته میشه توش شرکت کرد ولی خب من تازه از الان دارم میرم
البت ربطی ب طبیعی و سزارین نداره کلا خوبه یوگا رفتن
عاره من از ۱۸ هفته رفتم
۱۲ هفته میخاد ک اثر بزاره
دکترم گفته
سلام نه نمیرم
از 28 هفته باید کلاس های ورزش بارداری رو بری
اره من میرم
من نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.