۹ پاسخ

سلام بله من کلاس آنلاین با خانم آبادی شرکت میکنم ، و اینکه فعلا یوگا بارداری برای تقویت لگن و عضلات از ۳۶هفته و یک روز ورزش ها زایمان راحت رو شروع میکنن، و اینکه کانال زایمان فیزیولوژیک و هوش جنین و شیردهی هم شامل دوره شون میشه که با آمادگی کامل برای زایمان برید ان شاء الله

سر اولی از ۲۸ هفته تا ۳۶ هفته رفتم . خوبه آگاهی ادم بالا میره مثلا یه حرکت تو کلاس یاد گرفتم برا سوزش معده.
الانم ۳۳ هفتم شروع کردم کلاسو.
کلاساشون معمولا هفته ای یک روزه.

یوگا ن ولی من کلاس امادگی زایمان میرم ک ماما گفت از ۱۸ هفته میشه توش شرکت کرد ولی خب من تازه از الان دارم میرم

البت ربطی ب طبیعی و سزارین نداره کلا خوبه یوگا رفتن

عاره من از ۱۸ هفته رفتم
۱۲ هفته میخاد ک اثر بزاره
دکترم گفته

سلام نه نمی‌رم

از 28 هفته باید کلاس های ورزش بارداری رو بری

اره من‌ میرم

من نه

سوال های مرتبط