والا منم چن روز مدت کوتاه پیاده روی کردم رفتم دکتر گف دهانه رحمت باز شده برو استراحت
دیگه اومدم نشستم سرجام😐
من قراره خود ماما بهم زنگ بزنه تایم کلاسا رو بره ولی تنبلیم میاد برم آخرش هم مگه به زور زدن خودمون نیست؟
نه
چند روزه ورزشای این سایت انجام میدم با پیادهروی
https://fitamin.ir/mag/best-exercises-to-prepare-for-labor-and-childbirth/
بارداری سوممه هیچکدومو نرفتم...همه چی اول و اخر بخودت بستگی داره ک الکی جیغ نزنی و بی تابی نکنی و نفسای عمیق بکشی
اره هرکلاسی که دکترم بذاره میرم
ن فقط پیاده ردی کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.