من خوصوصیه از ۳۴ هفته شروع کردم
به نظرت تاثیر هم داره؟
من مامای روستامون که خیلی کارش درسته همه از مشهد میان پیشش گفت که دهانه رحمت خیلی نرمه برا زایمان ی شربت خاکشیر بخوری یکم ورزش کنی زایمان میکنی😂
ولی من تو خونه ی دقیقه هم نمیشینم همش درحال راه رفتن و جون دادنم😅🤦🏻♀️
من باید طبق معرفی نامه شبکه بهداشت هفته پیش میرفتم که بخاطر این جنگ نرفتم...از خونه بیرون میرفتم استرس میگرفتم
من زود رفتم ولی شما از الان بروکت ثبت نام کنی و شروع کلاس هارو اعلام کنند دیر نشه بری حتما
من بیست هفتگی مجازی شرکت کردم ۵ جلسه بود خیلی مفید بود. ماما حانیه شادمان
من از 24هفته رفتم
منم میخوام برم ولی نمیدونم از کی باید بریم
چرت و پرته کلاساشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.