خیلی اطلاعات خوبی میدن
به نظرم برو
8 جلسه تو یوتوب داره نگاه کن
من ک مجازی شرکت کردم تئوریشو چیز خاصی نمیگف چرت بود
منم نرفتم🫠🥴
من نرفتم والا
من سزارینکردم اما رفتم
به نظرم اطلاعات خوبی میدن، لازمه
اگر طبیعی میخای زایمان کنی برو خیلی خوبه
من از شنبه میخوام برم بیمارستان فاطمیه اگر خواستی بیا باهمدیگه بریم
۸ جلسه ، از نظر من خیلی خوب بود کلاسش
حدود ۸ جلسه هفته ای یه بار ، حرکات کشش بهت یاد میدن ، یسری جلساتش بد نیست ، ولی خب بیشترشو خودتم بلدی
اگه بخوام سزارین شم هم باید برم؟
۸جلسه
من تنبلی کردم نرفتم ولی اگه بری خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.