این کلاسای امادگی زایمان چند جلسس کلا ؟ من دوسندارم برم :/

۱۲ پاسخ

خیلی اطلاعات خوبی میدن
به نظرم برو

8 جلسه تو یوتوب داره نگاه کن

من ک مجازی شرکت کردم تئوریشو چیز خاصی نمیگف چرت بود

منم نرفتم🫠🥴

من نرفتم والا

من سزارین‌کردم اما رفتم
به نظرم اطلاعات خوبی میدن، لازمه

اگر طبیعی میخای زایمان کنی برو خیلی خوبه

من از شنبه میخوام برم بیمارستان فاطمیه اگر خواستی بیا باهمدیگه بریم

۸ جلسه ، از نظر من خیلی خوب بود کلاسش

حدود ۸ جلسه هفته ای یه بار ، حرکات کشش بهت یاد میدن ، یسری جلساتش بد نیست ، ولی خب بیشترشو خودتم بلدی

اگه بخوام سزارین شم هم باید برم؟

۸جلسه
من تنبلی کردم نرفتم ولی اگه بری خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان ونی نی🩵 مامان آیهان ونی نی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان بهار مامان بهار روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد