مامانای هم هقته من این شبا هیئت میرید من دلم میگیره تو خونه😔

۱۵ پاسخ

حسینیه معلی ببین

نه شلوغه خطرناکه ضربه میخوره شکمم حوصله داستان ندارم
پارسال حامله شده بودم هر شب بیرون بودم سقط شد خاطره بدی دارم

هشت ماهه تو خونم فقط برا دکتر و سونو میرم بیرون
ولی فدای سر بچهام

من دیشب رفتم

اره عزیزم میرم

اره من که میرم برو خب چ اشکالی داره
خستت میشه زودتر برگرد

منم استراحت مطلقم و امسال قسمت نشده برم ولی دلم خیلی میخواد برم انشاالله سال دیگه با نی نی

من تا حالا نرفتم اعتقادی ندارم

از قبلشم نميرفتم من الانشم نميرم

ولی من میرم
نمیدونم عقاید بقیه چجوریه با اینکه سختمه ولی حتما توی این فضا قرار میگیرم و حتما‌هم از نذری هاشون حتی شده یه مقدار خیلی کم میخورم
نی نی دیگه تو هفته های ما صدا رو میشنوه دوست دارم صدای روضه رو بشنوه خودم تو این فضا ها ارامش میگیرم🖤🥺

من میرم البته هم هفته شما نیستم. میرم مسجدی که مبل داره روی مبل می‌شینم. چون IVF هستم شرایطم سخته اما دلم آروم نمیگیره خونه.

من که اصلا نمیتونم بشینم چه برسه برم هیئت واقعا برام خیلی سخته

نشستن برام سخته🥲

اگه استراحت نداری چرا نمیری هفتت خوبه

من که نرفتم هنوز
به نظرم سخت باشه، چند ساعت باید بشینم، من همینجوریش مهمونی میرم روی مبل اذیتم

سوال های مرتبط