خانماس ۱۳و۱۴هفته که شکم اولتونه
شکم دارین شما؟؟

۱۰ پاسخ

من نه هفته هستم شکم ندارم

ی کوچولو اره

من رفتم تو شش هنو ندارم😂

من نداشتم

من که هنوزم ندارم

اره بابا پهلو هم دارم

ی کوچولو دارم

من هفته ۱۲ احساس میکنم زیر شکمم اومد بالا

نداشتم و ندارم هنوز

من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان 🌸Ayeh🌸 مامان 🌸Ayeh🌸 ۱ ماهگی
مامان ملیکا🩷🌱🐣 مامان ملیکا🩷🌱🐣 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری