دوستان برای اسید معده چی پیشنهاد میدید بخورم که بهتر بشم

۵ پاسخ

قرص فاموتیدین۲۰ میلی

من ناشتا قرص میخورم

الان دو روزه میخورم حالم خیلی بهتره

رفتم دکتر خودم بهم پنتوپررازل ۴۰ داده صبحا ناشتا بخورم

من رفتم دکتر بهم قرص داد بهترم

سوال های مرتبط

مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان فسقلی خانوم مامان فسقلی خانوم هفته سی‌ام بارداری