اشتباه چون معده بچه شدیدا بهم میریزه من تازه دکتر گفت با فرینی بعد حریره بادام شروع کن نمیخوام بدم میخوام ۶ ماه کامل بشه بعد شروع کنم که معده دخترم اوکی باشه چون خداروشکر معده اش اوکی ن کولیک داشت ن رفلاکس چرا خرابش کنم
عزیزم بنظرم انبه با موز نده با سیب درختی بده انبه گرم موز گرم پشتش میسوزه نوش جانش منم انبه میدم
کدوحلوایی هم میشه
میوه دیکه ای امتحان نکردم هنوز
عزیزم پوره سبزیجات هویج کدوسبز
بروکلی
گلابی سیب اینارو میتونی بدی
من باهویج سیب شروع کردم فردا میخوام کدوسبز بدم بهش
عزیزم خودت شرو کردی یا دکتر بهت گفته؟
چرا داری ازچهارماهگی میدی
این الان موز و انبه هست
من هلو هم میدم دکتر گفت میتونی بدی
ولی کم بده هم موز هم انبه سه روز سه روز تست بگیر
تو چون ۴ ماهها به نظرم نده از الان
من تازه شروع کردمانبه هممیدم
چندوقتش نی نی تون گلم
سیب ک عالیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.