۶ پاسخ

من کلا علائم ندارم

عزیزم هنوز زوده ما رو علائم بیچاره کرده
انشالله که نی نی سالم و بارداری آسونی داشته باشی

عزیزم منم خیلی علائم ندارم فقط یکم حالت تهوع دارم که اونم دکتر قرص داده خوب شدم، ولی سینه‌هامو دست میزنم دردمیگیره که طبیعیه

طبیعیه گلم از هفته هفت تا هشت تازه خیلی ها تا زایمان علائم ندارن

منم همینطور شدم امروز هیچ علائمی نداشتم نگران شدم

هنوز زوده منم هنوز ایقد استرس نده به خودتت

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته هفدهم بارداری