خانما این سردردای بی دلیل برای چیه شمام مثلمنید؟

۸ پاسخ

من صبح پامیشم تامیخابم همش سرم دردمیکنه

من تو هفته شما بودم داشتم یه هفته بی دلیل بعد خودش خوب شد

سلام عزیزم منم سردرد دارم فشارم پایینه بخاطر اونه
فشارم و چک کن یه چیز شیرین و آب فراوون بخور

سلام عزیزم
منم صبح ها سردرد دارم
وقتی صبحونه میخورم،خوب میشم
شاید گشنه ات باشه
اب زیاد بخور🌱

منم سردرد دارم

منم عصرا دارم

منم دقیقا سردرد دارم همش

آب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو👧🏻 مامان مامان کوچولو👧🏻 هفته بیستم بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی