وااای با این سردردای دائمی ک اصلا خوب نمیشه چیکار کنمممممم😭😭😭😭

۵ پاسخ

موز بخور و آب زیاد خیلی بهتر میشی مخصوصا موز خیلی تاثیر داره

از کی شروع شد سردردتون

من فهمیدم از دندونمه.توام نگا کن ببین کدوم سمتت هست .یه کپسول اموکسی سیلین بنداز بپرس اگه ضرر نداره بخور.اگه خوبشد از دندونته.خواهرمم اونروز میگفت روکش کرده ازاونموقع سردرد داره

کم عوارضترین قرصی که بدون تجویز دکتر میشه استفاده کرد همین قرص استامینوفن هست

استامینوفن 325یانصف500

سوال های مرتبط

مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته هفدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری