۲ پاسخ

آره ناشتا امپرازول ۲۰ بخور خیلی خوب میشی منم الان هر روز میخورم اگه نخورم میمیرم ،بارداری قبلم دکتر داد ولی قویترشو لانزوپرازول

اره من هفته شیش تا ۱۴داشتم الانم دارم اما بهتره قرص معده پنومید با معده خالی میخورم صبح بعدش صبحونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد