تو هفته من کسی درد واژن داشته ؟ چیکار کنم ؟ ترخدا جواب بدید

۵ پاسخ

طبیعیه

من از۱۶ هفته دارم برسی بالاتر بدترم میشه

منم از اول دارم

منم دارم. طبیعیه

من از۲۴هفته شروع شده الان نزدیک ۳۰هفتم وهمچنان دارم

سوال های مرتبط