کی تو هفته هجدهم دلدرد پریودی داشته ترخدا جواب بدید طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره الانم همین جوری هستم‌ ممکنه بگیره ول کنه هفته های پایینم اینجوری بودم دکتر گفت تا زمانی که لکه بینی ترشح غیر عادی یا پایین اومدن طول سرویکس نباشه و درد منظم نباشه چیزی نیست نگران نباش. اینجوری شدی یه لیوان اب بخور دراز بکش خودش شل‌ میکنه بهتر میشی

من تو این هفته دارم اگه لکه بینی نداری و دردش ول میکنه نگران نباش

داشتم منم

من کلا بعضی وقتا میگیره ول میکنه نترس

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا ۴ ماهگی