خانما من خیلیی تو بارداری تشنم میشه طبیعیه؟

۷ پاسخ

ربطی نداره طبیعیه

آره منم اینطوریم زیاد آب میخورم

منم زیاد تشنم میشه
فردا ازمایش گلوکز دارم
خداکنه دیابت نداشته باشم

اگر یکسر بخوری و یه پات دستشویی باشه قنده والا طبیعه .منم میخورم احساس میکنم وقتی میخورم تهوعم کم میشه

شاید قند داری

آره منم اینجوریم میترسم دیابت داشته باشم

آره منم اونطوریم خییییلی آب میخورم

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری