ربطی نداره طبیعیه
آره منم اینطوریم زیاد آب میخورم
منم زیاد تشنم میشه
فردا ازمایش گلوکز دارم
خداکنه دیابت نداشته باشم
اگر یکسر بخوری و یه پات دستشویی باشه قنده والا طبیعه .منم میخورم احساس میکنم وقتی میخورم تهوعم کم میشه
شاید قند داری
آره منم اینجوریم میترسم دیابت داشته باشم
آره منم اونطوریم خییییلی آب میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.