۴ پاسخ

آره بابا منم فولیکول هام همیشه ریز بود غالب نبود این سری رفتم دکتر بهم قرص داد بعد نهم سیکل رفتم سونو دوتا فولیکول ۱۲ داشتم واسه چند ۴ روز بعدم بهم آمپول آزادسازی داده

اره عزیزم نگران نباش

اره میشه

اره بابا

سوال های مرتبط