عزیزان برای کمخونی شدید بچه چی خوبه

۶ پاسخ

قرص و دارو
ببین غذاها اون دوز مناسب نمیرسونن
مثلا۴کیلو اسفناج شاید ی درصد از اهن مورد نیاز برسونه
برای کلیه خوب نی

دکترش نگفته چی بدی سر خود هر آهنی نده

کمخونی شدید پودر فرامکس بگیر آهنش خیلی بالا و خوبه

شربت آهن لیپیفر داد دکتر ب دخترم روزی 3 سیس
عدسی ، اسفناج ، حبوبات کلا خوبه برا کم خونی

قطراهن لیپفر فورت نوشت روزی دوسیس ی دکتز

گوشت جیگر پسته البالو الان فصلشع اسفناج عدسی شربت اهن انار فصل زمستون اب زرشک بچهانمیتونن بخورن ولی ترش میشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رادمهر مامان رادوین و رادمهر ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان وروجکها مامان وروجکها ۳ سالگی
مامان علی کوچولو ❤️😘 مامان علی کوچولو ❤️😘 ۳ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی