برای بچه‌های هیئت؛ با عشق، با دل و کلی حالِ خوب.» 🤍✨

تصویر
۶ پاسخ

قبولتون باشه عزیزم اجرتون با ارباب

این پروانه هارو از کجا گرفتی

کجا میری هیئت ماهم بیایم خخخ

عزیزم اونا رو از کجا گرفتی

چقدر خوب قبول باشه

قبول باشه🙏

سوال های مرتبط

مامان سورن مامان سورن ۴ سالگی
🪽🤍روزتون خوش فرشته‌های زیبا

دیگه امروز روحیه داشتم و تونستم با جوجو تمرین کنم.
با دیدن پیشرفتش عشق کردم. بچه‌ای که تا همین سه ماه پیش از لمس مداد، ماژیک، رنگ‌انگشتی و اسلایم می‌ترسید، حالا خودش دست‌ورزی رو دوست داره و مهارت‌های کمی هم پیدا کرده 🥹
کاردرمانگر دلسوز سورن‌توی این دو سال توانبخشی گام به گام کنارمون بوده و بارها شگفتی آفریده و با صبر و عشق شاهکارها کرده. امیدوارم عشقی که به پای کودک من ریخت، لحظه به لحظه در زندگی خودش جاری بشه.
این‌ها رو برای مادران کودکان دارای نیاز ویژه می‌نویسم:
مادران دلشکسته‌ی کودکان اوتیسم، دیرآموز، سی‌پی، سندروم داون و ...
"بچه‌های ما هم شکوفا می‌شن، شاید آهسته‌تر، شاید فقط در برخی زمینه‌ها ولی اون‌ها هم می‌تونند به اندازه‌ی خودشون توانمند باشن. نومیدی گناهی است که دور از ما باد"
#فرزندپروری #توانبخشی #کاردرمانی #دست_ورزی

پ.ن: تصویر تمرین‌های امروز سورن رو توی کامنت‌ها می‌گذارم.