۸ پاسخ

من از ۴ماه ۱۵روزگی بامشورت دکترش شروع کردم انگار نساخت بهش
پشتش هم شیرمیخورد سنگینی میکرد معدش
الان میدم شکرخدا خوبه

اره مامان منم همینو میگه میگه هر چی زود تر شروع کنی همرو میخورن

بچه اول خالمو گفته بود گوش نکرده بود همون شش ماه داده بود الان هیچی نمیخوره
ولی دومی شو گفت چهار ماهگی بده اگه یکاری شد گردن من الان همه چی میخوره

منم امروز شروع کردم همین الان دادم بهش

زوده
به دکترت بگو خب بچه با بچه فرق داره این چیزای مهمو از دکتر بپرس

من پریروز دکتر بودم گفت پایان ۶ماهگی
مگه این که بچه رفلاکس شدید داشته باشه یا وزن گیری خوبی نداشته باشه
گفت معده بچها داغون میشه زود شروع کردن یا دل زدگی از غذا میشه

بعداز اینکه هرکدوم رو سه بار دادین

خیلی زوده

زود نیست از الان

سوال های مرتبط