شوهرمن واریکسل داشت باردارشدم قلبش تشکیل نشد زیر۳ماه سقط شددکتررفتم گفت تاعمل نشه شوهرت هربار باردارشی سقط میشه عمل کرد بعد ۵ ماه باردارشدم خداروشکربچم سالم بوده تاالان.
شوهر منم داشت دكتر گفت بچش نميشه رفت عمل خداروشكر درست شد
واريكوسل از حركت اسپرم جلوگيري ميكنه و نميزاره اسپرم هاي زرنگ به تخمك برسه و اونارو ميكشه
بايد بره عمل بعد عملم دكتر به ما ٦ماه جلوگيري گفته بود
باید عمل بشه عملش سرپاییه
واریکوسل مربوط ب اسپرم مرد میشه حالا یا تعداد یا جهش و حرکتش مشکل داره و باعث نازایی از طرف مرد میشه و بستگی ب تشخیص دکتر احتمالا باید عمل کنه
یعنی بچه دار شدن خیلی سخت میشه
اممممم الت مرد ب راحتی بلند نمیشه
مشکل بیضه هستش عمل میکنن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.