۷ پاسخ

شوهرمن واریکسل داشت باردارشدم قلبش تشکیل نشد زیر۳ماه سقط شددکتررفتم گفت تاعمل نشه شوهرت هربار باردارشی سقط میشه عمل کرد بعد ۵ ماه باردارشدم خداروشکربچم سالم بوده تاالان.

شوهر منم داشت دكتر گفت بچش نميشه رفت عمل خداروشكر درست شد
واريكوسل از حركت اسپرم جلوگيري ميكنه و نميزاره اسپرم هاي زرنگ به تخمك برسه و اونارو ميكشه
بايد بره عمل بعد عملم دكتر به ما ٦ماه جلوگيري گفته بود

باید عمل بشه عملش سرپاییه

واریکوسل مربوط ب اسپرم مرد میشه حالا یا تعداد یا جهش و حرکتش مشکل داره و باعث نازایی از طرف مرد میشه و بستگی ب تشخیص دکتر احتمالا باید عمل کنه

یعنی بچه دار شدن خیلی سخت میشه

اممممم الت مرد ب راحتی بلند نمیشه

مشکل بیضه هستش عمل میکنن خوب میشه

سوال های مرتبط

مارال مارال قصد بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری