۵ پاسخ

بخاطر پایین اومدن سطح هورمون پروژسترون هست تو بارداری این هورمون میره بالا وقتی زایمان میکنی میاد پایین برا همین یهو افسردگی میاد سراغت اگه میتونی شیاف پروژسترون استفاده کن تا ی مدتی اوکی شدی کنار بزارش کم کم

واقعا سخته ولی میگذره مادری یعنی همین باید صبور باشید

منم همونجورم
خ سخته صب تاشب توخونه کارای تکراری.بیخابی خستگی...
دلم واس قبلنم تنگ شده🙁🙁🥲

کاملا درکت میکنم عزیزدلم🥲🥲

به خودت برس عزیزم روحیت خراب نشه

سوال های مرتبط