۷ پاسخ

اره ب مرور درست میشه زمان بده فقط خودتو ول نکن

همینجوری میشه منم سر دخترم اینجوری بودم

بله عزیزم منم دقیقا دلم میخواد مامان بره خونه مهمون نیاد بشینم گریه کنم
بچه هم گریه میکنه نمیخوابه
خیلی شرایط بدیه

عادیه هورمونات ریخته بهم مسئولیتتم سنگین شده

برو دکتر کم خونی داری منم مثل تو بودم واقعا داعون بودمااا

عزیزم عادیه بدنت کلی سختی کشیده و کلی هم بیخوابی و...داری
یکم شربت زعفرون بخور

آره منم همینطوری بعضی موقع ها گریم میگیره

سوال های مرتبط