۳ پاسخ

هر ۶ یا ۴ ساعت بهش استامینوفن بده اونم تب بالای ۳۷/۷

اگ تبش با استا کنترل نمیشه بده،دختر من ۱۲ کیلو بود ۲/۵سیسی هر ۸ساعت

نه عزیزم ایبوپروفن فقط با تجویز پزشک و برای تب ۴۰ درجه اونم ب هیچ عنوان بیشتر از ۳ روز نده خدای نکرده باعث زخم معده میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان آبنبات 🍭 مامان آبنبات 🍭 ۲ سالگی