خانوما شربت استا چقد بدم تب داره؟ 9 کیلو هست

۴ پاسخ

شربت نصف وزن بده چهار سی سی بدی کافیه

شربت نصف وزن .۹ کیلو میشه ۴/۵ سیسی

۱۸ قطره

۲/۵تا ۳ سی سی همیشه کمترینو در نظر بگیر

سوال های مرتبط

مامان آبنبات 🍭 مامان آبنبات 🍭 ۲ سالگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی