۴ پاسخ

من رفتم درمانگاه کشید برام

پزشک هزینه زیاد میکشه
برو درمانگاه بکشه برات

مانا
کاری نداره عفونت نداشته باشه اطرافیانم میتونن بکشن
ی طرف با قیچی پاره میکنن و میکشن

من که پزشکم شهر دیگه بود ماما کشید

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی