۲ پاسخ

من فندق بادوم هندی بادوم درختی گردو رو آسیاب کردم گذاشتم فریزر هفته ای یکبار تو فرنی پسرم میریزم یا توی کدو حلوایی چون گرمیش زیاده هوام گرم شده زیادیش خوب نیس

من بادام درختی ، پسته ، گردو میدم
چیزای دیگه رو امتحان نکردم

سوال های مرتبط