خانوما چند هفتگی عکس بارداری گرفتید؟؟

۱۲ پاسخ

من دوهفته پیش

من اصن نگرفتم از بس شوهر خوش ذوقی دارم گف ول کن این کارا چیه منم خورد تو ذوقم و بیخیال شدم خودم از خودم تو اینه هرماه عکس میندازم

من نوبت گرفتم واسه دو هفته دیگه ۳۴ هفتگی

۳۲ هفته و چند روز

من دیروز گرفتم چون شکم نداشتم اصلا

من ۳۱ هفتگی گرفتم

من شکم‌دارم‌اما نافم فرو رفتگی باید صبر کنم پر بشه😂😂😂

من ۳۲ هفته گرفتم

۳۴هفتگی

من برا ۳۵ هفته و ۳ روز وقت گرفتم برم

من میخام ۸ ماهگی بگیرم

من ۳۵ هفتگی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دامون🩵 مامان دامون🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی