۱۴ پاسخ

گلم عادیه بله نگران نباش

نه عزیز عادیه نگران نباش

دقیقا منم سه چهار روز بچه قشنگ تکون میخوره یهو دوروز حرکاتش خیلی کم میشه

طبیعیه یه وقتایی یه جوری قرار میگیرن. حرکاتشون بیشتره یه وقتایی روز خوابن شب بیدارن
یه وقتایی برعکس
فقط حرکت داشته باشه خوبع

منم همینم سریع هم نگران میشم ولی میگن اصلش 28هفتس

تو هفته شما طبیعی

توی هقته شما اصلا حرکت منظم مهم نیست

من شنیدم حرکت زیاد خوبه ینی بچه خوب رشد کرده عضلاتش قوی شدن که با هرتکون ریز مادر متوجه میشه
من سرپا باشم چیزی حس نمیکنم
توی ماشین بشینم یا دراز بکشم کلی تکون میخوره قربونش بشم

وایی اره ولی من همین ک تکونای ریزشم حس میکنم کافیه بدونم حالش خوبه 🥲

عزیزم کاملا عادیه منم اینجور بودم اصلا نگران نباش

همه همینن خود ماهم یه روز پرشوریم یروز خسته😁عادیه کاملا

اره عزیزم نگران نباش تا ۲۸ هفته طبیعیه بعدش حرکاتش بیشتر میشه

بستگی به چیزایی که میخوری هم داره چیزایی که قند داره یا شیرینن باعث میشن بچه زیاد حرکت کنه

منم همینجوریم فکر نکنم جای نگرانی باشه

سوال های مرتبط