مگه به ماهه؟
هر بچه ای یجوریه دیگه
بعضیا با وزن روش میبندن بعضی بچه ها هم بدنشون متفاوت تر هست اندازشون نمیشه از وزن روش باید سایز بالا تر ببندن
من هنوز 3 میبندم به سایز و وزن بچه بستگی داره.. من به نظرم هنوز 3 برای بچه ی من مناسبه.. 4 هم بعضی اوقات میبندم ولی 4 آویزون میشه خوشم نمیاد
ب وزنه عزیزم پسرم۷ ماهشه ۵ میبندم
من هنو ۴میبندم
دختر من ۱۰ ونیم کیلو سایز ۴ مای بی بی سری جدید می بندم
من۳میبندم
من میخام ۵بخرم
دسشویی میکنه میزنه بیرون
باید ببینی بچه اذیت نباشه به ماه نیس که من ۴ اذیت بود ۵ میبندم
منم ۴ میبندم
چن کیلوعه؟
من پسرم یه چیز بین ۴ و ۵ هست تازه کردمش ۵ ولی انگار کمی بزرگه
ب وزنه من ۵ میبندم
به ماه نیس ب وزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.