۶ پاسخ

پذیا بست به خیلی از بچه ها میسازه اکا بدن دختر من باهاش مهیر زد

من هنوز به دخترم میدم

اره بخر منم ازاین از یک ماهگی تا همین دوسه هفته پیش می‌دادم کم کم .کم کردم ولی الانم گاهی میدم بهش گاهی نفخ میکنه میدم درجا خوب میشه یا یبوست میشه میدم خوبه خیلی دکتر ک گف تا ۶ ماهگی بده

وای عزیزم قطرش عالیه من هنوزم ب دخترم میدم

اره عزیزم‌بخر داروی کولیکه دیگه تا وقتی درگیرشه باید بخوره

سوال منم هست

سوال های مرتبط