خانما تو ماه هشتم حرکات بچه کم میشه یا من فقط اینجوریم

۶ پاسخ

بر منم همینه انقد لگد نمیزنه ک استرس میگیرم ولی مثلا شیرین میخورم میبینم داره تکون میخوره ها بعد ۴۰ دقعه اینا اما من متوجه تکونه نمیشم خیلی سوسکی انگارجمع میکنن خودشونو

من چند روز یبار حرکاتش کم میشه تو این ماه
واقعا با روان آدم بازی میکنه😩😢
امیدوارم زودتر زمان بگذره صحیح و سالم جوجه هامون رو سر وقتش بغل بگیریم و از این همه استرس راحت بشیم

دختر من که امروز داشت گل کوچیک بازی میکرد همه جای شکمم رو لگد زد معده مثانه کلیه چهار جهت اصلی بود

میگن کم میشه چون بزرگتر شده جاش کمتره

فکر کنم چون بزرگتر شده زیاد جایی برا تکون خوردن نداره و حرکاتش کمتر میشه طبیعیه

ن عزیز تو ماه هشتم بچه خودش داره سرو کارت می‌زاره نگران نباش بچه الان دلش میخواد خودش وزه بازی دراره

سوال های مرتبط

مامان نبات💛🌙 مامان نبات💛🌙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابری مامان ابری ۱۰ ماهگی