⁴ ماهگی اقا ادیب🌱🧺

تصویر
۶ پاسخ

با چت جی پی تی درست میکنی ؟

ای جانم تپلی

خدا حفظش کنه

پس چرا با بادکنکا نگرفتی
این با چت جی پیه؟

مبارک آقا خوش تیپه

خدا حفظش کنه خانومی🩷
مبارکا باشه

سوال های مرتبط

مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۸ ماهگی
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان مهراد آبانیم مامان مهراد آبانیم ۷ ماهگی
مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۶ ماهگی