۵ پاسخ

من سزارینی بودم برا ۱۸ خرداد ماه اما نصف شب ۱۴ خرداد از ساعت ۲ صبح دلپیچه با درد معده شدید که میزد پشت قفسه سینم تا ساعت ۵ بعداظهر روز چهاردهم بیشتر شد قط نمیشد فک میکردم مسموم شدم هیچ تجربه ای از انقباض نداشتم رفتیم بیمارستان آن اس تی گرفتن گفتن انقباضه اورژانسی سزارین شدم

من سزارینی بودم برا ۱۸ خرداد ماه اما نصف شب ۱۴ خرداد از ساعت ۲ صبح دلپیچه با درد معده شدید که میزد پشت قفسه سینم تا ساعت ۵ بعداظهر روز چهاردهم بیشتر شد قط نمیشد فک میکردم مسموم شدم هیچ تجربه ای از انقباض نداشتم رفتیم بیمارستان آن اس تی گرفتن گفتن انقباضه اورژانسی سزارین شدم

دردش ی جور هست ک خودت بفهمی
ماماهمراه بگیر خیلی کمکت میکنه

قدرت خدا وقت زایمان خودت احساس می‌کنی که داره میاد وقتشه.درد زیرشکم لگن درد سفت شدن شکم

دکترم گفته دردش شبیه پریودی کمر درد و درد زیرشکم یعنی انقباض داره و میگیره و ول میکنه این دردا هی فاصله و تایم بینشون کم میشه خودت متوجه میشی که درد زایمانه

سوال های مرتبط