ماما کیا هنو نینیشون بداره

۸ پاسخ

مال من ک خوابید خدارو شکر

الان تاااازه خوابید اما عمیق نیس هی غلت میزنه کل خونه رو میچرخه😫 دورش بالشت میچینم بدش میاد گررریه میکنه باید ازادش بذارم

من گذاشتم رو پام بخابه

من تازه سرشبشه خواهر

حس میکنم الاناس از بی خابی سکته کنم

تصویر

مال من داره شیر میخوره فکنم داره میخوابه

من خوابوندم ساعت۱۲ الان فقط من بیدارمو صفحه روشن گوشی😂

من😥😥😥

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی