عزیزدلم منم دقیقا مثل توعم
اگر درد تیز برنده که به سمت ناف و یا کشاله ران کشیده میشد داشتید حتما زودتر برید برای چک و بررسی توسط سونو.
عدد بتاتون چند بوده؟ صحبت سونوگرافیست رو تایید نمیکنم چون در حاملگی ep ساک دیده میشه فقط در فضای رحم نیست. اگر ندیدن یک هفته صبر کنید و مجدد در مرکز دیگه ای سونو بدید.
از همون اول معلومه
واسه من علایم نداشت وقتی سونو دادم تازه متوجه شده بودم
توهم نزن منم این فکرارو میکردم 😂رفتم سونو خیالم راحت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.