ضررررررررررررر داره ترو خدا استفاده نکنیددددد راه. لاغر شدن فقط ورزش و رژیمه گول نخورید با سلامتی بازی نکنید سلامتی با هیچ پولی ب دست نمیاد دکترا خوب نمیکنن درد آدم و مراقب باشید
من رفته بودم دکتر گفت تو ک میتونی ب راحتی لاغر کنی اینا رو نزن همه عوارض داره با اینکه کارش همین آمپول اینا بود ب من اینو گفت
چی ازش میخوای بدونی؟
کلا برای این آمپولها نباید مشکل تیروئید، مقاومت به انسولین و مشکلات گوارشی داشته باشی
برای تاییدیه تزریقش هم بهتره بری از دکتر غدد بگیری
بهتره لایف استایلت رو تغییر بدی، یکم ورزش، و یک برنامه غذایی کامل داشته باشی
اگه مدل زندگیت رو عوض نکنی بعد تزریق دوباره وزنت برمیگرده
اگر اراده رژیم گرفتن داری، بگرد رژیمی پیدا کن که اصطلاحا متابولیک باشه، این مدل رژیم ها خیلی خوب کم میکنن
عزیزم شما که استایلتون عالی چاق نیستی که
من مانجارو میزدم...۶ هفته تزریق کردم هر هفته هم فقط ۲.۵ سی سی تزریق کردم و دوز دارومو افزایش ندادم به خاطر عوارض کمتر...عوارضشم سرگیجه بی حالی سوزش معده افت فشاره...شکر تو ۶ هفته ۱۵ کیلوکم کردم...اما دوباره باردار شدم و همه زحمتام ب فنا رفت
خواهر شوهرم زد عالی بود
من شوهرم نمیذاره میگه ضرر داره 😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.