ستیلاجان خودتم خدایی نکرده بگیری خیلی خیلی اذیت میشی مخصوصا توراهیت
والا خواهرشوهرم گرفته بود دقیقا ۳هفته حتی اجازه ندادم واسه خرید بیان مغازه
گفتم هم واسه خودم و هم واسه بچه ۸ماهم واقعا خطرسازه
مادر باردار خیلی اذیت میشه
حواست باشه عزیزم
اره میگیرن ولی خیلی سبک ممکنه یه تب کوچیک کنه یا یه ذره جوش بزنه...
عزیزم خیلی مواظب باش بچه نازکه حساسه خیلی سخته
حالا بزرگتر بود ۶یا ۷سال اینا داشت می گرفت خوب بود واکسینه می شد من کوچولو که بودم بچه ها خاله ام مریض شدن مادرم ما رو برد کنارشون که بگیریم کوچولو بودیم سبک گرفتیم رد شد دیگه تو بزرگ سالی نمی گیرم تو بزرگ سالی وحشتناک میشه زونا
بله می گیره
من دیشب رفتم مسجد محل
نماز و هم خونه خوندم . فقط برا این میرم که دخترم بچه کوچیکا رو ببینه . خوشش میاد. دخترم شش ماهشه.یه دختری هست ده ساله. همیشه میاد پیش دخترم. دیشب اومده دیدم ماسک زده . گفتم سرماخوردگی گفت نه جوش زدم . یه دختر دیگه اومد گفت خاله آبله مرغان گرفته. من فرار کردم . اومدم خونه .
و متاسفم برا اون مادری که بچه ی آبله مرغان گرفتشو کنترل نمی کنه . مامانشم همونجا نشسته بود.
از دکتری پرسیدم گفت بله زیر شش ماه می گیره .ولی نگران نباش و خیر بدون .چون توی بچگی گرفتن خیلی راحت تره تا بزرگسالی . اصلا توی کشورهای دیگه بچه ای آبله می گیره میارن می گذارنش توی جمع بچه ها ،بچه های دیگه هم بگیرن . اینو مبارک بدون و از این حرفا .
فکر کنم اون دختر هم از کشور دیگه اومده بود 🫢
وای دختر نزارش بیاد بجه گناه داره بگیره که بگو نیاد منم یکی از فامیلا نزدیکم گرفت تا یه ماه پیشمون نیومد بگو رعایت کنه بچه کوچیک داری
آره گلم بچه جاری من ۶ ماهش بود گرفت خیلیم اذیت شد بنده خدا
خاهرت باید بدونه ک نباید بیاد
بچه دو روزه هم میگیره آبله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.