بچها با هم قابل مقایسه نیستن عزیزم نگران نباش تا ۶ماهگی باید زمان بدی بهش
پسر من کاملا رسیده با وزن ۳۳۰۰بدنیا اومد اما پنج ماهو ۱۳روز داشت که اولین غلتشو زد
منم پسرم ۴ماه و ۲۵ روزشه ۴۰هفته دنیا اومده غلت نمیزنه
هر روز باهاش تمرین کن
واااای ننه کوچولوعه هنوز
من بخاطر همین موضوع تا فوق تخصص مغز و اعصاب و نوار مغزی رفتم .نگران نباش عزیزم بعضی بچه ها کلا تنبلن.بعد اینکه واقعا پسربچه ها دیرتر از دختربچه ها حرکات رو انجام میدن.نگران نباش ولی حواست هم جمع باشه
تا 6ماهگی بختر میشه شل بودنش قطره ا+د بده
نگران نباش دختر من ۴۰ هفتن به دنیا اومده ۵ ماه و ۱۰ روزشه هنوز فقط گاهی غلت میزنه اونم فقط از شکم به پشت. پسرها اصولا دیرتر هم حرکات رو انجام میدن تا میتونی تامی تایم بذارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.