خانوما صبح زایمان دارم واسم دعا کنید خیلی استرس دارم🫠✨🌱

۱۲ پاسخ

ان شاءالله راحت باشه برات

ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی و به سلامتی بچه تون رو بقل کنی

شوخیه؟؟
یا واقعا حامله ای؟؟؟ ☹️☹️☹️
چقد زود گذاشتی...
به سلامتی ایشالله

ی بچه یک سالو نیم داری یدونه هم توراهی ؟ سخت نیست حاملگی بابه بچه
منم بچم ۱۸ماهشه حس میکنم باردارم

به سلامتی عزیزم بیا تعریف کن برامون .

بسلامتی باشه ترخدا اگه یادت موند منم دعا کن

اصلا استرس نداشته باش عزیزم پایان سفر دونفره رسیده قراره بعد از 9ماه بغلش کنی قندعسلو
توکل کن بخدا، نفس های عمیق بکش
لذت ببر از هر تکونی ک تا صبح تو دلت میخوره چون از فردا دیگه تو دلت نیست دلت تنگ میشه برای همین حرکتاش
الهی ب سلامتی بری با کوچولوی نازت برگردی خونه

الهی بسلامتی و‌خوشی ب دنیا میاری

ان شاالله بسلامتی فارغ بشین و کوچولوتون رو به دل دل خوش و سلامت بغل بگیرین

بسلامتی گلم ایشاالله خدا کمکت کنه

بسلامتی گلم... طبیعی یا سز

انشاالله بسلامتی بری وبرگردی

سوال های مرتبط