مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
نه خوبه
عزیزم بعد از آمپول هم کار خاصی انجام دادید ک نتیجه گرفتین؟
اولین ماه ازاد سازی زدی عزیزم و باردار شدی؟
مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی دنیا بیاد🙏🏻 یه سوال دارم چه روزایی اقدام داشتین منم امروز ۹ آزادسازی هستم
مثبه عزیزم
مبارک باشه عزیزم
من امروز زدم منفی بود 🥲
میشه بگی چکار کردی باردار شدی
علائم چی داشتید ؟؟؟
مبارکه عزیزم شما آمپول hcg چه موقع چندتا زدید ؟
من روز۱۲ پری زدم امروز روز 15 امم هست
دعا کنید منم مثبت بشه تو رو خدا 🤲🤲🤲
عزیزم مبارکت
مبارکه ولی بزار بعد یک هفته تأخیر برو آزمایش
روندش عالیه دیگه برو آزمایش
سلام چقد مثل منی منم الان زدم ۱۸ازادسازی پررنگتر نشده نمیدونم چرا ساعت ۶نیم میرم ازمایش دیگ خسته شدم ازاسترس
مبارک عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.