سلام خانما میگم تو این هفته زایمان کنم بچه می‌ره دستگاه؟

۸ پاسخ

نه عزیزم من ۳۷ هفته و یک روز طبیعی زایمان کردم خدارو شکر هیچ مشکلی نبود

عزیزم دستگاه رفتن نینی بستگی به موقعیتش تو بدن داره که خدای نکرده بخاطر تنفس و ریه ایناست وگرنه از 37به بعد بچه دیگ تقریبا کامل

نه

۳۷ تمام نه کامله بچه ❤

من۳۶زایمان کردم نرفت

ن گلم

اگ بچت رسیده باشه نه نمیره

اگه ۳۷ رو تموم کنی نه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا 🩷☺️🩷 مامان مرسانا 🩷☺️🩷 روزهای ابتدایی تولد