نه عزیزم من ۳۷ هفته و یک روز طبیعی زایمان کردم خدارو شکر هیچ مشکلی نبود
عزیزم دستگاه رفتن نینی بستگی به موقعیتش تو بدن داره که خدای نکرده بخاطر تنفس و ریه ایناست وگرنه از 37به بعد بچه دیگ تقریبا کامل
نه
۳۷ تمام نه کامله بچه ❤
من۳۶زایمان کردم نرفت
ن گلم
اگ بچت رسیده باشه نه نمیره
اگه ۳۷ رو تموم کنی نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.