۴ پاسخ

استامینوفن 125 هم اوکیه

دقیقا هم سن دختر منه دخترت.... دختر چند روز پیش به خاطر دندون تب کرد من استا 125 دکتر داد استفاده کردم.. دیکنو نزار براش.

استا 125

من دیکلوفناک 50 میگیرم از وسط نصفش میکنم .. نصفشو میزارم

سوال های مرتبط