سلام عزیزم من به بچه هام میداد البته بعداز شیر عالی بود
بعضی اوقات قطره به بچه نمیسازه براش بی قراری میاره
ببین پیشنهادم اینه پیش یه دکتر آلرژی یا گوارش ببرش اینایی که می گی همه علائم حساسیت به پروتئین گاویه
اینفاکول هم خوبه
من هر ۸ساعت به آنیل میدم
واسه قطره نیست عزیزم.وقتی میخوای بهش بدی اول بذار دارو رو مزه کنه چون این دارو مث آدامس اوکالیپتوس و نعناییه حالت خنکی داره بعد یواش یواش بهش بده.منم اولا که این دارو رو به آنیل میدادم به خودش میپیچید و سرشو اینور اونور میکرد.الان هر دارویی بخوام بهش بدم قطره چکون رو پر میکنم بعد میذارم دهنش که مزشو متوجه بشه بعد یواش یواش بهش میدم.این داروی خیلی خوبیه واسه آنیل جواب داد
قطره ش عالیه، من ۱۵ دقیقه قبل شیر دادن به بچه م میدادم، آب رو آتیش بود
قطره اش جالب نیس منم دارم میدم تاثیر نداره فقط گرمیچکسر خارجی گرفتم هر 8 ساعت 5 قطره میدم وگرنه هم خودش هلاک میکنه هم منو قبلش دلدرد بود ساعت 3 صبح شروع میکرد تا 12 ظهر الان بهتر خداروشکر ولی این قطره واسه من کارایی نداشت
شروع کولیکش میتونه باشه پسرمنم دقیقاً همین سن شروع شد
نه بخاطر قطره نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.