مامانای باردار روزی چند ساعت گوشی دست میگیرید؟ضرر داره؟

تصویر
۸ پاسخ

بنام خدا در ۲۴ ساعت از روز ۲۵ ساعت و نیم

وقتی بیدار میشم تا بخوام بخوابم 😂
اگر نباشه حوصلم سر میره

کلا دستمه

هر ثانیه 🤣

کلا ازدستم نمیوفتاد🤣

هم دراز میکشم اگه برندارم گوشی عذاب وجدان میگیرم 😂

خیلی 🤣استراحت مطلقم

صب تا شب

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی