دلم خواست نینی خب همه زاییدین ☹️😂
فرزندپروری

۹ پاسخ

واسه من همه در حال آزمایش گلوکز دادن هستن

پس ما چی بگیم خواهر

بخاطر هفته ی بالاته که اونارو بهت نشون میدی
برا من همش بارداریه

هفتت بالاست نینی نشونت میده، واسه من همه حاملن هنوز😄😄

گهواره منم همه زاییدن 😜

کیف این روز ها ببر بعدا بی خواب میشی

شما که نزدیک زایمانی پس من چی بگم دلم آب شد دیگه

اوایلش که خیلی سخته

ماهم میزاییم😂🤌🏻

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی