انبه برای پسرم خوبه؟برا چیش خوبه؟

۳ پاسخ

هنوز کوچیکه همون میوه های هر روزه رو یده حساس نشو میخچاس فوقش یکی دو بار بدی دیگع
انبه طبعش گرمه میوه استواییه خوشمزه اس فوایدشم مثل موزه بیشتر

زیاد نده گرمی داره دختربزرگم خورد گلودرد شد

انبه خیلی خوبه
هم گرمه هم تقویتیه

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 ۲ سالگی
مامان وسام 🥹💙 مامان وسام 🥹💙 ۱ سالگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی